Spearhead to sprawdzony zespół doświadczonych menedżerów, który łączy międzynarodowe doświadczenie branżowe z wiedzą o rynkach lokalnych. Poza rozwojem organicznym Grupy nasz zespół udowodnił swoje umiejętności w zakresie poszukiwania, przejmowania i integrowania komplementarnych przedsiębiorstw. Spearhead stosuje najwyższe standardy ładu korporacyjnego, wykraczając poza wymogi mające zastosowanie dla tej wielkości firmy prywatnej. Rada dyrektorów składa się z dyrektorów wykonawczych oraz dyrektorów nierwykonawczych, przy czym większość jej członków to dyrektorzy niewykonawczy, w tym przewodniczący Rady. Ponadto w spółce funkcjonuje komitet audytu oraz komitet ds. wynagrodzeń.
Tomasz Zdziebkowski
Jonathan Lamont
Wcześniej pracował jako partner zarządzający firmy BDO Binder w Warszawie. Do rady dyrektorów Farmwealth dołączył w 1998 roku, a do rady Spearhead International w 2001 roku. Był prezesem zarządu Grupy Top Farms oraz dyrektorem operacyjnym w regionie Europy Środkowej do 2016 roku, kiedy został prezesem zarządu Spearhead. Wykładał na Akademii Rolniczej w Poznaniu oraz brał udział w programie Advanced Management Program w IESE Business School, University of Navarra.
Poprzednie stanowisko – dyrektor finansowy w Produce Investments PLC. Wcześniej pracował dla firmy Dal Group, która jest prywatnym konglomeratem rolno-spożywczym w Subsaharyjskiej Afryce Wschodniej. Zajmował również kilka stanowisk kierowniczych w firmie Kraft, w tym stanowisko dyrektora w dziale fuzji i przejęć na terenie Europy oraz w firmie Wrigley z siedzibą w Monachium na region EMEAI, gdzie zajmował stanowiska kierownicze w dziale finansowym obejmującym kluczowe rynki międzynarodowe i produkcję w regionie EMEAI.
Przemysław Głębocki
Franz Hoerhager
Karol Kaminski
Spearhead International jest europejską grupą rolniczą zaopatrującą przetwórców żywności, producentów i sprzedawców detalicznych. Dysponując powierzchnią około 90 000 hektarów, dysponujemy skalą, która pozwala nam niezawodnie dostarczać produkty wysokiej jakości. Zarządzamy ryzykiem poprzez zróżnicowanie geograficzne, wybór przedsiębiorstw, zarządzanie i marketing.